V Americe slovo Facebook mladí lidé skoro ani znají, nezakládají si to a už je to dlouholetý standard. Pro ně to je OUT, IN je instagram a jiné platformy než tik-tok, youtube apod. Pro ně je Facebook známý jako místo, kde jejich babky přidávají fotky zahrady, nového gauče atd.
Odpovědět0 0
FB je od začiatku koncipovaná ako aplikácia ktorá umožňuje špehovať aktivity užívateľov , to je hlavná myšlienka tejto aplikácie. Zber dát , ponuka reklamy je len privyrobenie pre vlastníkov, projekt Libry poukazuje na pokus o hlbšiu sociálnu integráciu. Z FB sa pomaly ale isto stáva Prostitúka ktorá rada Dá, ak sa podelíte o svoje súkromie....
Odpovědět3 4
A kolik zaplatí USA nám jako pokutu za červené kartičky, organizované jejiczh velvyslancem? Tedy přímým zástupcem vlády USA.. Ani halíř co? Pokrytci odporní!
Odpovědět1 8
přestan už hulit ;)
Odpovědět3 0
Copak se ti nelíbí hošku? Pokud se dává pokuta za naprosto směšný "pokus o ovlivnění voleb" reklamou, tak bych prosil alespoň 2x takovou za zcela otevřenou snahu provést totéž fyzicky!
Odpovědět0 4
Mohu se zeptat o jaké červené kartičky jde? Toto mi asi nějak uniklo a vůbec netuším oč jde.
Odpovědět0 0
17. listopadu 2014 zorganizoval americký velvyslanec pan Schapiro (nebo jak se ten jedinec ptal) "spontánní" protest proti vládě a prezidentovi ČR. Šašci pořvávali a ukazivali všichni pěkně stejné červené karty, jako rozhodčí ve fotbale. Naštěstí se nepovedlo dav rozhýbat k násilnostem, jinak jsme tu patrně měli regulérní mejdan. (Majdan)Jak říkám, pokud USA vadí, že si někdo dovolil použít v průběhu jejich voleb reklamu, tak tohle je co?
Odpovědět0 3
Aha. Děkuji za odpověď. Už jsem si k tomu i dohledal nějaké bližší informace, avšak stále o tom vím málo, abych mohl tuto akci posoudit objektivně a subjektivní dojem si ponechám raději pro sebe. V každém případě ještě jednou děkuji za reakci.
Odpovědět0 0